~Titti~ Långpromenader och räkenskaper

1kommentarer

God kväll!

För min del är det fokus på långpromenader just nu. Som Leif berättade i förra inlägget så är vi inne på sluttampen i familjens stegtävling - mitt mål är självklart att vinna, så nu är det bara till att traska på tills jag är nöjd med siffran på stegräknaren!! :P

Leif den stackarn hinner dessvärre inte vara ute och gå, just nu sitter han fast i räkenskaperna :(

Nu har jag två dagar till på jobbet, sen är planerade möten och utbildning på annan ort. Så nu försöker jag ligga i och jobba undan det sista innan midsommar :)

Önskar Dig en trevlig vecka!
~Titti

1 kommentarer

Bo

14 Jun 2010 21:53

Det blir tufft att vinna stegtävlingen, vi är flera som vill vinna. Alla vet väl vad det är för fint pris (minst lika bra som förra tävlingen vid jul)

Kommentera

Publiceras ej