~Titti~ Bilder från Vristulven

0kommentarer

God kväll!

Igår var vi bjudna till vänner, jag fick se nya platser av Skövde kommun och det var vackert! Vi körde fyrhjuling till Vristulven (första gången jag gjorde det) och hade cyklarna på släp.

              
              

 Sen åkte vi sakta och lugnt ut på sjön. Åh vad jag älskar att njuta av vår vackra natur på detta sätt :)  Det är såå vackert, att titta ut över en spegelblank sjö kan jag göra hur länge som helst, det är så fridfullt och underbart - själen mår gott!!

               Leif & Titti på sjön


               Vristulven


Jag lyckades ta fina bilder på molnen - vilket ljus - jag gillar min nya kamera!

(Klicka på bilderna för att se dem större)

     Vristulven          Vristulven          Vristulven

                                                 Visst är det vackert!


Vi la an vid en av sjöarna, som Leif sa i förra inlägget: Det var "en sagolik upplevelse" :D


               Leif och Lollo

               


     Titti på en av öarna på Vristulven                   

 

 

               Grillning på ön
             

Innan det blev alltför mörkt tog vi båten till fastlandet igen. Där mumsade vi i oss efterrätt och kaffe och njöt av den vackra solnedgången

               Solnedgång vid Vristulven



               Titti & Leif


Cykelfärden hem var lång, lite för lång när det handlar om att cykla sent på natten, för idag är jag ordentligt trött... Jag hade lite otur på vägen också för mitt lyse på cykeln slutade att fungera :(  KOLMÖRKT mitt ute i skogen försökte jag ta hjälp av att Leifs lyse... Hur tror ni det gick? hahaha det var en utmaning!! Men väl hemma var det inte mörkt ute längre om man säger så... Som sagt, idag är vi lite trötta... Men det är det värt, för gårdagen var super!

Hoppas att Du har en skön lördagskväll!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej