~Titti~ Vår blogg är på förstasidan!

1kommentarer

Idag har vår blogg lyfts fram så att den är på blogg.se´s förstasida - det var roligt! Det var inlägget med politiska bloggar på Almedalsveckan som de la upp. Kul! :)

Publiceringen på blogg.se har lett till att statistiken över bloggläsare har skjutit i höjden - det är också kul!

Nåväl, man kan väl inte stråla sig i den glansen alltför länge? ;)  Ikväll när jag kom hem från jobbet möttes jag av den här synen:

               SmåA-tröjor på tork

               Maaassor av SmåA-tröjor på tork!!

                SmåA på tork   


Men jag trodde inte att jag skulle behöva se dem mer efter en hel vecka på Almedalen....

               Småföretagarnas Arbetslöshetskassa


Ja det är en färg som syns om man säger så... Behöver jag säga att jag är  g a n s k a  trött på den??

 

Nu laddar jag inför morgondagens sista arbetsdag - jag ser fram emot den OCH semestern!! :D

 

Ha det gott!

~Titti

1 kommentarer

Anne-Lie

15 Jul 2010 23:13

En å annan trogen gammal läsare finnes här oxå;-))

Kommentera

Publiceras ej