~Titti~ Snart så...

0kommentarer

Jaha jag tyckte jag var effektiv idag, men tydligen inte tillräckligt? Hann  n ä s t a n  klart med allt jag skulle - nästan, men inte allt :(  Vad göra? Jaa, i absolut värsta fall får jag väl skapa mig ett kontor på Gotland då då? Tur att det finns bärbara datorer och trådlöst Internet! ;)  Nej men allvarligt, jag har lite till jag måste fixa innan jag kan känna mig ledig, men förhoppningsvis fixar jag det relativt lätt och snabbt - och DÅ ska jag vara en fenomenal semestrare!!

På vägen hem körde jag nedcabbat - just lovely! Jag åkte bl.a. förbi en camping... Strålande sol (fasten det var kväll), klarblå himmel, vackra omgivningar - alla förutsättningar för gott och glatt humör - tror ni det grillades något på campingen? Jodå, grilldoften låg som ett tjockt moln över campingen. Mmmm var sugen jag blev... Och åh vad glad jag blev när jag kom hem och fann min underbare fästman framför grillen laddad med massa gott!  Jaa jag säger då det.. Jag har det bra jag :)

Jag hoppas att DU har det bra också!
Kram Titti

Kommentera

Publiceras ej