~Titti~ Ny kamera

2kommentarer

Hej!

I födelsedagspresent fick jag ett bidrag till en ny kamera som jag nu har införskaffat - tur att jag har snälla föräldrar! :)

               Min nya fina kamera
               Nu blir det många nya fina bilder!


Det var verkligen i sista stund som jag fick en ny, den gamla har nu kollapsat totalt! Förra kameran är 4 år gammal, men jag tar många tusen bilder varje år så den används flitigt, så den var helt enkelt välanvänd och utsliten! Perfekt tid att få en ny kamera på - inför sommaren och alla semesterbilder - nice!

Nu ska jag iväg på kvällsmöte. Fattar inte hur jag kunde planera min sista riktiga arbetsvecka innan semestern så illa, vad tänkte jag på egentligen? Leif är hemma och jag jobbar, vi har inte varit på samma plats de senaste kvällarna, riktigt dålig taiming. MEN! Imorgon är min sista arbetsdag innan jag får en vecka semester och när jag kommer hem ska vi se till att ha en extra mysig kväll!

... såå det är av flera anledningar som jag längtar till morgondagen (läs morgonkvällen!)... ;)
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

01 Jul 2010 22:06

Mer bilder att vänta med andra ord;-))

Jennie

02 Jul 2010 22:38

Vilken snygging du har köpt, inte illa! Flyget är nu bokat, och tåget blir nog bokat i helgen. Skövde, here we come!

Kommentera

Publiceras ej