~Titti~ En hel del springande blir det...

0kommentarer

God förmiddag!

Oj vilket flängade det blev igår!! Jag har letat diverse material till inbjudningskorten i mååånga affärer. Jag var på stan två gånger, i Hjo en gång och sen på några fler affärer i utkanten av stan... Efter att ha plockat slut på just det formatet av inbjudningskort som vi vill ha i tre (!) affärer har vi nu iaf tillräckligt för att göra inbjudningskort som ska skickas iväg och ungefär hälften för att påbörja vigselprogrammen till kyrkan. Men jag har inte allt material till dem så det blir till att köra till Skara imorgon och förhoppningvis kunna köpa in det sista!

Jag hann aldrig med något pass på gymmet igår, dels för att jag flängde runt hela dan men också för att de nu under sommaren stänger tidigare än vanligt. Men på kvällen ryckte jag upp mig och stack till Berget för att testa konditionen. Jag gav mig ut på 1 milaspåret och när jag kom tillbaka i mål var jag såå nöjd med mig själv, det gick mycket mycket bättre än vad jag trott och hoppats på! Så nu vet jag mitt utgångsläge och nu tänker jag ägna de närmaste två månaderna till att förbättre resultatet - allt inför Lidingö Tjejlopp i september. Ja jag tänker göra det varvat med lite annat också förstås, jobb och lite bröllopsförberedelser t.ex... ;)

Idag är det dock inte utan att jag har lite träningsvärk... Tur att jag främst ska sitta ned idag då då? För det blir till att försöka göra klart så mycket som möjligt med inbjudningskorten för jag vill att de ska skickas iväg nu till veckan :)

Hörs igen!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej