~Titti~ Bröllopsplanering

4kommentarer

Efter jobbet idag åkte jag till biblioteket och lånade massor av böcker om bröllop - det fanns en del att välja på!! :)

               Böcker om bröllop
               Jag har redan plöjt igenom 3 av dem!

Nu virvlar det frågor i mitt huvud... Har vi valt rätt färgtema? Hur ska dukningen se ut? Musik i kyrkan? Vilken klädsel ska vi skriva på inbjudningskorten? med flera flera flera flera frågor!!

Inbjudningskorten ja... Jag har bestämt mig för att jag vill göra dem själv. Men det är en helt ny värld för mig, hur kan inbjudningskorten se ut? Hur vill jag att de ska se ut? Vart köper man det man behöver? Vad finns det att köpa? Ojojoj mycket att ta reda på... Tur att jag snart har semester!! ;)

~Titti

PS. Jag har såklart en blivande man som också har egna funderingar och idéer   :P

4 kommentarer

Jennie

12 Jul 2010 23:30

Ja semestern är underbar!



Förstår att det är mycket att ta beslut om i bröllopsvärlden. På Panduro finns en del att köpa, mycket finns på deras hemsida också. Du verkar ju ha lite att läsa i alla fall! Kram

Anne-Lie

13 Jul 2010 07:57

Det finns en helt del scrapbooksbloggar har jag sett - kika du så kanske du hittar. Vet att det även finns små specialbutiker runt om så...

Lycka till hörru!

Junitjej

14 Jul 2010 09:41

Vad kul att ni ska gifta er!! Jag gifte mig förra året. Du kan kika i min kategori Bröllop. Jag tycker att du ska göra dina egna inbjudningskort. Det blir mycket mer personligare. Finns det någon pysselbutik i närheten? Det kan finnas förslag på hur korten kan se ut där.

http://www.scrapbookingguiden.se/category/inspiration-kort/brollopskort

http://magdasscrapbooking.wordpress.com/2008/07/09/brollopskort/

http://inasdekor.blogg.se/brollop/category/dekorationer-kort.html



Gör inte korten för avancerade, för då tar de för lång tid att göra och så tröttnar man.

Henrikmariann

20 Dec 2010 12:32

Perfect site, i like it!

Kommentera

Publiceras ej