-Leif- Hjälpreda och kritiker

1kommentarer

Man vänjer sig fort vid värmen, det blev därför lite av en chock när termometern idag inte lyckades ta sig över 12,5 grader. Isande kyla och regn hade det positiva med sig att det blev en dag inne med pappersarbete och ett besök på kommunkontoret med genomgång av posten. 
Titti är hjärnan bakom hur våra inbjudningskort till bröllopet kommer att se ut och jag lite mer av hjälpreda och kritiker. En uppdelning som jag gillar, för jag har inte det tålamod som krävs och definitivt inte någon konstnärlig ådra heller för den delen. Vårt matsalsrum och nu också vårt vardagsrum liknar för tillfället mer en grafisk verkstad, en plats för mycket kreativitet. Kul är det och fint blir det!
I morgon hoppas jag kunna återgå till läktningen av huset och sedan skall vi på eftermiddagen träffa cateringfirman och bestämma menyn för bröllopsmiddagen. 

God natt
/ Leif 

1 kommentarer

Bo

26 Jul 2010 11:03

Glöm inte mitt förslag till "nattamat"

Kommentera

Publiceras ej