-Leif- Glögg av allehanda sorter!

2kommentarer

Titti har fört in en trevlig tradition i mitt liv genom att bjuda hem goda vänner till glöggparty. I lördags kväll var det så dags att testa olika glöggar och betygsätta dom. Man brukar ju säga att smaken är delad, men i det här fallet var vi förvånansvärt överens. Tyvärr var vi också överens om att 2010 års årgångsglögg var en besvikelse.



 En av gästerna önskade is, vilken tur att man har resurser när frysen är tom på iskubar :)

Fika med cupcakes




Vi betygsatte kvällens glögg - med "pepparkakshjärtan"

Kvällens glöggbetyg!

Nöjd Glöggtjej!

Nöjd glöggtjej!

Nu återstår några intensiva mötesdagar innan julfirandet tar vid och det blir några dagar med lugnare tempo. Med julen följer mer glöggdrickande där några av gårdagens favoriteter lär återkomma.
God natt / Leif

2 kommentarer

anne-lie

20 Dec 2010 06:48

Kul att testa så många sorter! Får investera i några fler för snart är ju glöggtiden slut. Får se om jag hinner till systemet i Skövde som blir min arbetsplats idag (Skövde alltså inte systemet!)

Leif

20 Dec 2010 12:18

Trevligt att du får njuta i Skövde :)

Kan rekommendera den med cognacsmak, min favorit i år, bland Tittis favoriter kan jag nämna två den med chokladsmak och den med romsmak

/Leif

Kommentera

Publiceras ej