~Titti~ Vacker gåva

0kommentarer

God middag! Vilken härlig julhelg vi har haft! Jag lägger upp bilder från det ikväll :)


Jag har ingått i en arbetsgrupp rörande regional utveckling i tre år, i fredags hade jag mitt sista möte med dem, för nu lämnar jag gruppen och en kollega tar över. Delade känslor för det har varit givande att sitta med i gruppen och jag har fått nya kontakter och träffat många trevliga människor och jag kommer sakna gruppmedlemmarna!
Men det är väl som allt annat, man ska sluta när man har roligt?

Jag fick en jättefin gåva av dem: en ljusstake som men kan dekorera utifrån olika årstider (eller andra idéer) som synes passar den nu utmärkt till julen! Visst är den fin?

 

Jag kommer iaf att sända dem i gruppen en tanke var gång jag tänder ljusen! :)


Nu ska jag och Leif ge oss ut i skogen och hämta hem oss en julagran!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej