-Leif- Snart julledighet :)

0kommentarer

Sista dagen på kontoret före lite välbehövlig jullledighet. I morses tänkte jag att det skulle bli en kort dag på kontoret,  plötsligt så är det mörkt och klockan börjar bli mycket. Jag har haft flera genomgångar med tjänstemän idag för att få uppdatering och för att ge medskick i flera viktiga frågor som är på agendan. När jag blickar tillbaka på 2010 konstaterar jag att det har hänt mycket i Skövde under året och väldigt mycket är på gång 2011. Det är roligt och spännande att tillhöra kommunledningen i en expansiv kommun.

Som vi skrev om i helgen så blev det ingen gran i vår egen skog, snön satte stopp för oss på vår väg dit. Därför  ska jag på hemvägen ta en sväng förbi granförsäljarna och se vad som kan tänktas finnas kvar och köpa så här i elfte timmen. 

Juliga hälsningar
/ Leif

Kommentera

Publiceras ej