-Leif- På granjakt! Snön stoppar oss från ...

1kommentarer

-Leif- På granjakt! Snön stoppar oss från att kunna hämta en gran från vår egen skog i år. Igår letade jag runt efter en gran men då var dom slutsålda. Därför var jag inne i stan tidigt idag för att få fatt i en gran. Mycket riktigt så hade det kommit en leverans granar men också väldigt mycket folk. Slutsålt innan jag var framme :( Nu är vi många som väntar på nästa leverans klockan 10.00 får se om det lyckas bli en då. Om inte så ligger en av sockertoppsgranarna i trädgården risigt till ;) För "riktig" gran ska det vara, det är både Titti och jag helt överens om! /Leif

1 kommentarer

Gunvor

23 Dec 2010 15:51

Hopas pni fått tag i en gran - själv skickade jag ut yngste sonen att hämta hem gran - två stycken blev det en till mamma och en till syster. Hade vi haft många granar huggna så hade vi stärkt vårt kapital i dag. Ha en bra jul

Kommentera

Publiceras ej