~Titti~ Letar efter tårtor

1kommentarer

God förmiddag! Fast för mig är det nästan morgon, för jag har passat på att ta mig en ordentlig sovmorgon, jag har fortfarande några dagars semester kvar och jag njuuuuter :)

Idag fortsätter jag min jakt efter den perfekta bröllopstårtan! Men det är inte lätt - det finns ju massor att välja mellan...

                                        


                        

                    

                   
           

                                   Den här vita är nog en av mina favoriter?


                   


                     Eller så kan man kanske kopiera kornprincessparets bröllopstårta..?

                   
                    (Bilden lånad av Expressen)

Jag vet inte... känns liiite hög?

Jag får nog leta vidare! ;)
~Titti

1 kommentarer

Anne-Lie

09 Aug 2010 17:55

Se till att den är god oxå - ja menar du måste ju få provsmaka alla;-))

Kommentera

Publiceras ej