~Titti~ Rivstart!

2kommentarer

God morgon!

Jag var uppe med tuppen och har redan hunnit med en snabb joggingtur - bästa starten på dagen! Att se solen gå upp över sädesfälten är så vackert så att det nästan gör ont :)

Nu är det back to work som gäller för min del - alla de där uppgifterna som inte hanns med innan semestern har nu högsta prioritet! Så det är full fart, men samtidigt mjukstart eftersom det bara blir två dagar som jag arbetar min första jobbvecka :) Det känns bra att börja jobba igen. Men jag hade gärna fortsatt stryka på min "Att-göra"-lista inför bröllopet: det är 169 punkter på 50 dagar...

Önskar Dig en trevlig torsdag!
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

12 Aug 2010 18:36

Så du fixade din runda redan innan jobbet du, jag har tagit min nyss jag!

Jennie

12 Aug 2010 18:37

Hurtigt med morgonjogg! Hoppas även jobbet gick bra. Kram

Kommentera

Publiceras ej