~Titti~ Nu börjar det likna nåt!

0kommentarer

dsc00122 (MMS)

Leif har provat olika bröllopsutstyrslar och nu börjar det likna något! Skor hittade vi också, nu är det mest detaljerna vi måste klura ut... Lite orättvist egentligen, han får inte se min klänning innan bröllopet men jag får vara med och tycka och tänka när han väljer sin klädsel? Jag vet å andra sidan inte hur mycket till hjälp jag är? Jag tycker han är snygg i allt ja! :-) Men nu har vi hållit på ett bra tag, vi börjar bli trötta och jag tror det är dags för ett break, kaffe skulle smaka gott :-) Avslutningsvis måste jag få berätta att jag har världens bästa föräldrar - de ägnar hela dagen idag åt att hjälpa oss med några av de bröllopsförberedelser som måste göras. Hur snälla är de inte? Och hur smart var inte jag när jag valde dem till föräldrar för X antal år sen?! ;-) ~Titti

Kommentera

Publiceras ej