~Titti~ Snälla arbetare! HPB:n gick bra ...

1kommentarer

~Titti~ Snälla arbetare! HPB:n gick bra :) Väl inne i stan skulle jag parkera men det stod parkeringsförbud i infarten... Hmm jag funderade eftersom det var i det närmaste tomt på ena sidan av parkeringen men "fullt" på den andra sidan.. Jag (bestämde mig för att- ?) tolka det som att halva parkeringen var avstängd och körde in och ställde mig. Blev sittande i telefon i bilen en stund men skulle just till att ta mig ur bilen när en man (i traktor som höll på att köra undan väggruset) knackade på rutan och öppnade dörren och frågade: ska du sitta länge här? Jag svarade: njae jag vet inte? Får man stå här? Han: nej det är parkeringsförbud här idag. Efter klockan fyra kommer de att börja lappa bilarna. En sån snäll man! Vi pratade lite till sen körde jag iväg :) Tur att det finns snälla arbetare! ~Titti

1 kommentarer

Anonym

14 Apr 2010 07:42

Det är det man kallar värdskap!! I Skövde är vi alltid snälla......

Kommentera

Publiceras ej