~Titti~ God morgon!

0kommentarer

God morgon! Hmmm ännu så länge har jag inte fått (tillräckligt) upplysande svar/kommentarer från föregående inlägg... Vad kan det vara som jag planeterade? Jag ville ju ha scillor!! Grrr... Nåväl, det växer ju ut och då kanske de vackra (?) blomsterna visar sig vara ett bra "val"?! :)

Idag börjar jag dagen med möte i Mariestad, sen vidare till Skövde. Eftersom jag avslutar dagen i Skövde kommer jag vara hemma tidigare än vanligt, det ska bli skönt :) Tyvärr kommer inte Leif att vara hemma eftersom han har möte i Värsås ang. "Vision Skövde". Jag får väl passa på att göra lite vardagssysslor: handla, tvätta, städa... Men inte vattna blommor - det gör Leif i det här huset och tur är väl det för hade ansvaret legat på mig så hade vi inte haft några eftersom de skulle ha dött inom kort... ;)

Hoppas att Du får en bra tisdag!
~Titti~

Kommentera

Publiceras ej