~Titti~ Gårdagkvällen var kuuul - vilka...

2kommentarer

~Titti~ Gårdagkvällen var kuuul - vilka härliga människor jag träffade! Nu återstår bara att se om jag blir "godkänd" och får komma tillbaka... :-P Idag inleds dagen med APT i Mariestad - ser fram emot att träffa kollegorna :) Men min första uppgift idag blev att åka till Profile support och hämta överaller som jag har lämnat in för tryckning. I maj ska vi springa Vårruset - "För Det Goda Livet" ;) Nu hoppas jag på en solig dag i Mariestad det skulle följa sitta fint med årets första mjukglass, sittandes i den vackra hamnen..! Hoppas att Du får en bra dag! ~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

29 Apr 2010 20:04

Men va fasiken kunde du inte sagt det igår så att du kunde hälsa alla godingar från mig! Blev det Indiskt till lunchen eller glass?

~Titti~

29 Apr 2010 22:16

Men vi pratade om dig i alla fall!! :-P



Jag måste prata med dig snart... ;)

Kommentera

Publiceras ej