~Titti~ Elins Esplanad

0kommentarer

Leif har kommit hem från sin "grej" på P4 (vet inte riktigt vad det var han gjorde? jag kan inte komma ihåg  a l l t  han gör...), och jag har varit iväg en sväng till Elins Esplanad. Det var mycket folk där som vanligt :) Jag gjorde en del ärenden, fyndade lite kläder och handlade helgens mat. Väl hemma hade Leif fixat kaffe och jag gjorde iordning en god fika - keso och jordgubbar mums!


Keso & jordgubbar



Ja just det ja! Jag skrev ju i något inlägg här nyss om majblommor jag införskaffat - en till mig och en till Leif. Ja det var ju bra, bara det att Leif hade fått samma tanke som mig och köpt till oss båda. Fast han köpte en krans till mig och en pin till sig. Tur att jag tyckte de var fina - nu har vi flera att välja mellan :)





Nu ska jag ge mig ut i blåsten och börja projekt vårstädning (av trädgården)!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej