~Titti~ Bra möte i Mariestad

2kommentarer

Jag låg efter i utskick på jobbet så jag tog mig en tidig start imorse. Det har varit fullt ös hela dagen - flängt hit och dit! Jag har fått många gratulationshälsningar över Leifs och min förlovning och det är roligt :)

Lunchen intogs i Mariestad och följde av trevligt möte med några av mina kollegor under eftermiddagen. Produktivt och goda framtidsplaner - det är så skönt när man går ifrån ett möte och känner att "det här blir bra"! Men så har jag också förträffliga kollegor! ;)

Har inte hunnit pratat med min fästman på heeela dagen, men det har iaf blivit några sms. Ska ringa honom innan jag börjar min resa hemåt...

Det är så härligt väder idag, jag får vår- & sommarkänslor - hääärligt! Jag hade gärna satt mig i hamnen i Mariestad och tagit mig årets första mjukglass :) Hoppas att Du också har haft en bra dag!
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

19 Apr 2010 18:43

Ja nog har du underart förträffliga kollegor alltid;-))

Jag har njutit av min joggingtur även om jag räknade fel och joggade 14 minuter för länge;-))

~Titti~

19 Apr 2010 22:17

Hahaha ja men det är ju bra när man räknar fel åt RÄTT håll iaf!! :)

Kommentera

Publiceras ej