~Titti~ Boka hotell = Check!

1kommentarer

Denna helgen har jag överraskningshelg för Leif - och nu har jag hittat ett hotell som jag har bokat :)  Utan att berätta för mycket så är det ett lite speciellt hotell, är lite osäker på om Leif ska uppskatta en grej - men jag tror det andra överväger det så att han kommer bli nöjd!

Jag har lite idéer och funderingar på vad vi ska hitta på och en sak har jag redan bokat... Men jag tar även tillfället i akt att fråga några vänner... =D

Nu kom jag och tänka på en rolig sak när jag och Anna båda bodde i Stockholm. Anna hade kompisar som kom och hälsade på.
De frågade:
- Har du varit där lr där...  (de räknade upp olika platser t.ex. Naturhistoriska/Vasamuseumet etc)
Anna:
- Näe
De frågade vidare:
- Har du gjort det och det... (räknade upp olika aktiviteter)
Anna:
- Näe
De fortsatte sina frågor:
- Har du sett.... (ja ni förstår)
Anna:
- Näe det har jag inte! Jag BOR i Stockholm - jag är inte någon jävla turist!

Hahaha så klockrent! Man glömmer att se det som man har närmast till hands, men åker man till en annan stad så turistar man gärna. Så nu vill jag göra nya upplevelser tillsammans med min fästman!! Men glöm inte: det är en överraskningshelg, så han får inget veta i förväg... :-P
~Titti

1 kommentarer

Anne-Lie

21 Apr 2010 18:48

Tusen tack för gratulationerna! Låter såååå mysigt att hitta på saker med sin käresta - å det finns mycket att hitta i närheten helt klart! Men glöm inte att även utanför Skaraborg mot väster finns det trevliga pärlor oxå;-))

Kommentera

Publiceras ej