~Titti~ Bedtime?

2kommentarer

Hann nästan bli färdig med det jag hade planerat på jobbet idag, iaf det som jag kunde påverka. Sen åkte jag och hämtade Leifs dotter på ridningen (Leif skjutsade dit henne innan han åkte till sitt möte), alltid trevligt att få umgås lite. Mina långa bilresor känns något lättare nu när det är ljust när man kommer hem. Bara vetskapen om att det snart är sommar gör mig glad :)

Tidiga mornar borde resultera i tidiga kvällar. Så har det inte varit för mig och det känns nu, är såå trött. Men samtidgt vill jag sitta uppe och vänta tills Leif kommer hem från sitt möte, men han trodde att det skulle bli sent... Så nu står jag i valet och kvalet - brygga kaffe eller borsta tänderna? Hmm....
~Titti

2 kommentarer

Pa

20 Apr 2010 22:19

Gå och lägg Dig, Du vet hur trött Du är imorgon

~Titti~

07 May 2010 15:44

Joooo :S

Kommentera

Publiceras ej