~Titti~ Åter till vardagen

4kommentarer

Japp så var man då åter i vardagen... Ja det är inte illa det heller faktiskt, och nu kan jag ju alltid drömma mig tillbaka till Paris också :)

Idag är en kontorsdag och det passar bra. Det blir till att besvara mail, betala fakturor boka in möte, göra diverse utskick och helt enkelt bara komma ikapp från dess att jag sist lämnade kontoret... Men allt känns så mycket lättare med sol - och det bjuds det på i massor idag! Så nu tänker jag ta min lunchlåda och njuta av den i vårsolens värme :)

Önskar Dig en solig måndag!
~Titti

4 kommentarer

Anne-Lie

12 Apr 2010 16:12

Hunger visades i min filmklubb!

Har precis suttit en timme på altanen och nu ska jag snöra på joggingdojjorna och ge mig på vecka nummer tre i mitt komigång med jogging projekt! Tufft värre idag med 3 min jogg + 15 sek gång = upprepas 12 gånger - funderar allvarligt på om det är feltryck i programmet;-))

Jennie

12 Apr 2010 18:14

Blir det en hel klassiker för dig eller hur blev det med det? Jag har hittat de olika träningsprogrammen via Tjejmilens hemsida, gå in och sök där i vänsterspalten, annars kan du söka på marathon-hemsidan, tror det är där de finns. Kram kram

Anne-Lie

12 Apr 2010 18:29

En liten överraskning till dig från mig i bloggen;-))

~Titti~

12 Apr 2010 18:58

Japp det blir hela tjejen iår! För iår har jag koll på alla datum!! :-P

Kommentera

Publiceras ej