~Titti~ Vårens däckbyten avklarade

1kommentarer

God morgon! Solen skiner och idag blåser det inte lika mycket som igår, än i varje fall...

Nu har Leif bytt däck på min bil. Därmed är vårens däckbyten avklarade :-)


Byte till sommardäck      Kopparpasta!      Byte till sommardäck
Byte till sommardäck         Kopparpasta på!               Vårens däckbyten avklarade

Mittebilden demonstrerar en lydig blivande svärson som tar på kopparpasta innan nya däcken monteras. Detta  b ö r  glädja blivande svärfadern?!  ;)  (Internt skämt mellan Leif och Pappa Bo)


Jag har plockat in påskåpynt och slängt ut påskriset

             Sött påskpynt som nu packas in för detta året      Påskfjädrar
     Sött påskpynt som nu packas ned för detta året


(Om du klickar på bilderna blir de större)


Leif har nu fortsatt vårstädning av trädgården och jag har gett mig i kast med detsamma fast inomhus, men jag tror att jag snart gör honom sällskap - lapa vårsol e gött!! ;)

Önskar Dig en skön och avkopplande söndag!
~Titti

1 kommentarer

Vemundalva

06 Jul 2011 12:17

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

Kommentera

Publiceras ej