- Leif - Satsa på Billingens fritidsområde!

1kommentarer

Nu är jag åter hemma, efter tredje och sista dialogmötet för veckan som avslutades i Timmersdala. Det har varit roligt och givande att höra allas åsikter och få  diskutera tillsammans med alla som har varit med på mötena. Två frågor har kommit upp vid alla tre möten, vad det gäller Skövdes utveckling:
1. Fler bostäder måste byggas, även i ytterområdena där bostadsbristen är stor
    - Det är en utmaning för oss politiker att klara detta med tanke på de höga kostnaderna
2. Satsa på Billingens fritidsområde - en tillgång med tillväxtpotential, för att öka turism och
    besök i största allmänhet
   - Ligger helt i linje med centerpartiets åsikter. Det här ska jag ta med när jag träffar nya
     hotellchefen på Billingehus imorgon.

Denna veckan har jag haft kvällsmöte måndag - till torsdag, det är inte utan att jag ser fram emot morgondagens "fredagsmys" med fästmön!

Godnatt på Er Alla
/Leif

1 kommentarer

ATL-W

16 Apr 2010 08:23

Då ser vi fram emot att få höra hur det går med dessa frågor! Trevlig helg, men det låter det ju som att du får?

Kommentera

Publiceras ej