-Leif- Bra respons i kampanjarbetet!

0kommentarer

Efter 10000 steg i kväll och många samtal med Skövdebor ute i trädgårdarna, känns soffan underbart skön!! Responsen har idag varit betydligt större än jag trodde, många har läst och sett vårt material och delar vår uppfattning att det händer mycket positivt i Skövde. Jag gillar kommunpolitiken för den blir konkret och greppbar. Resultaten av besluten kan du se snabbt!
Ett annat samtalsämne som ofta kommer upp dessa kvällar är kommunalrådens kunskapstest i lokaltidningen förra veckan, tror inte jag haft någon skriven artikel under de senaste fyra åren som engagerat så många. På arbetsplatser har man vid fikat testat varandra på frågorna osv.... känns gott att jag tog hem en klar seger :)
Titti har varit och tränat, hon är riktigt hurtig jämfört med mig, hmmm bara att konstatera att jag ligger i lä, förbättringspotential:)
Ha en trevlig kväll, det skall vi ha. / Leif

Kommentera

Publiceras ej